Norrköping

Hej o hå!
Längesen man skrev här, men tänkte skriva några rader.. Inte för att jag har något vettigt att skriva, men det kan man väl skriva lite ändå;)

Vi åker idag, jag emmy o Karin.. är snart på språng mot peking som de så vackert kallar norrköping, ska vara där ändå tills måndag. Kommer hem vid klockan halv tio typ.. kommer bli så skoj hos daniel, det ska bli kul att se honom, det var längesen man såg den surikaten ;)

Vi ska ut och festa har man hört, hehe, lite planerat kanske. ler. Får väl skriva mer när man kommit hem. Vet att jag kommer sakna min lilla familj, men lilla lady och stefan.. :( Tur att man får vara hos dem efter fyra dagar.. ;)

Ana*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0