Höstensbravader

Uscha! Nu märks det verkligen på mig att det är höst, jag är snorig och har varit i tre veckor typ, det slutar aldrig!
Sen så försover jag mig konstant, jag kan inte sova riktigt om nätterna för jag är snorig! Usch vad jag klagar idag!

Vad har hänt de senaste dagarna då? Igår hade emmy, jag och Sara roligt iaf. Först efter skolan så var Emmy och jag på Karlssons och köpte julgardiner, dem var så fina! Ska nog dit i eftermiddag och köpa fler verkar det som.. ;) Vi har alldeles för många fönster hemma! Men det kommer bli så fint, jag längtar verkligen till julen, det är första gången i hela mitt liv som jag verkligen längtar efter den, det är en underbar upplevelse, att jag inte fått känna den förr.

Efter det kom Sara och vi tre åt på ceema, emmy o jag delade på en mexicana tror ja den hette, och Sara tog en grekisk sallad. Efter tävlade emmy och jag om vem som kunde äta flest jalapeno eller va fan de heter. :P Jag vann med 7-6.. ;) Vem är bäst?? Jaag är bara bääääst! haha.

Efter det åkte vi hem till Lena en sväng och spenderade lite tid med hennes soffa medans hon var och handlade. Sen efter det åkte vi till församlingshemmet, hände inte mycket där. Emmy och jag hade världens race till press, haha, det gick som faen, och vi var framme alldeles för tidigt... ;) Men det var sköj, och uttröttande!

Sen kom man hem, tog hand om de sista svamparna, stekte några av dem och åt.. mumsigt*
Gick och la sig, sen fick man gå upp för att gå ner och lägga sig på soffan! :P Så stefan fick sova lite inatt, och inte jag... :P

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag lider med Stefan. Ska köpa öronproppar till honom i julklapp :P

2007-11-06 @ 16:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0