Höstlov/Höstplåga?

Höstlov? Helt ärligt, nää, detta har fan inte varit något jävla lov alltså. Gått och lagt sig runt klockan åtta varje kväll, gått upp klockan tio i sex, jobbat hela jävla dagen och sen sovit igen när man kommit hem runt fem sex.. Pallat göra något annat, nää. Min kropp har varit hela skitslut! Nää, det har fan varit en plåga! Men förbannat roligt också för annars hade jag fakitskt inte jobbat!

Roger åkte ikväll, hann inte säga hejdå för han var inte där när jag åkte hem. Ska bli en fruktansvärt rolig dag i morgon och se hur det går för den nya, för jag tänker inte låta henne sitta på sin röv om hon nu tror det. Som hon gjort de senaste dagarna.. nää fy fan! Usch så negativ du är Anna!!!


Suck, jag är nog lite negativ idag, men det får omvärlden ta helt enkelt. Jag ska lulla mig härefrån nu, ska snart gå lång promenad idag, har syndat i dag så! Det blir den vanliga nattpromenixen! :P
Ha det vackert, ska väl nana snart med ska upp vid tio i sex i morgon, sen på söndag ska jag med karin till växjö på utställning! Ska bli riktigt intressant, de ställer schäfer samma dag så jag ska kolla lite på det med och höra mig för. Hade tänkt ställa Lady snart, sccchhhiiihiii :D

Nääääää, Hej då!!!

// Ana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0