Hur ska man hinna allt?

Djup suck.

Jag känner verkligen så, hur ska jag hinna allt. I morgon har jag muntligt NP, jag hoppas att det går bra. På fredag ska hemtentan vara inne, började på den nyss men hann inte långt innan jag körde fast och hittar inte ngt varken på internet eller i boken. Sen ska psykologin och religionen vara inne på måndag, plus en massa artiklar till skoltidningen, oj jag glömde att jag ska ha prov i kulturen på fredag med.. :S Hur fan ska jag hinna allt, jag har varken tid eller koncentration till att sitta o plugga från det att jag kommer hem till det att jag ska sova! Jag känner verkligen att tiden rinner iväg för mig och alla andra hinner med, men inte jag!!!

har fått en ny uppskrivnings tid med, hur ska jag hinna plugga på det, när det är så mycket i skolan? åhhhh! Jag vet verkligen inte, o inte blir det bättre av att jag sitter här o slösar tid på att skriva ner de jag känner, men jag kände att det var tvunget att få ur mig, ja pallar inte allt!

Ska fortsätta med psykologin nu, hoppas att det går bättre än med hemtentan. Ska försöka komma ihåg karins brev till imon.

// Ana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0