Suck över mig själv

Suck.

Jag vet att jag egentligen borde plugga, det var därför jag stannade kvar här idag.. :S Men jag verkar inte riktigt vilja ta tummen ur.. Jag vet hur jag själv är, jag kommer inte göra något nu, jag har tappat all fokus., Sen kommer jag få sätta mig när jag kommer hem, och stefan kommer gnälla över att jag alltid pluggar hemma.. :/ Så suck på mig idag.

Idag har vi provat ut studentmössor, och skickat efter... så nu måste jag verkligen jobba på. Fattig blev man på en underskrift.. men man får väl ta det, antar jag.. :/ Fan va jag är negativ idag.. orka med sig själv? Nää..

Palla skriva mer? Inget vetttigt att delge ändå..

// Ana

Kommentarer
Postat av: Karin

Tänk på mig så löser sig allt, haha :)

2007-11-21 @ 15:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0