Borttappad

Jag trodde att jag hade det mesta under kontroll men det hade jag inte! Jag har missat så mycket genom att ta ett steg tillbaka för att hinna med mig själv. Nu vet jag inte längre om det var rätt eller fel?

Egentligen borde det inte vara mer än rätt, jag måste ha tid med andra saker med, speciellt mig själv. Men allt jag missat då? Allt jag var där om förr? Betyder inte det mer? Svårt val, men helt ärligt tror jag att jag gjort rätt. Och den som vet vad jag pratar om, skulle hållt med.

Man tror man vet så mycket, men det gör man inte.

Har jobbat idag, det har varit riktigt kul, min arbetsgivare och jag fetade oss på lunchen och åt äppelkaka o delicatobollar! :P Lite skoj måste vi juh ha osså. ;)

Har lovat honom att träna hans nya hund medan han är borta, och det ser jag verkligen fram emot, vill börja nu NU! ;) Tokiga jag.. :)

Sitter och väntar på att tiden ska rulla så det händer något, allt känns så stilla, och det är det nog med.
Ska försöka hitta på ngt nu, om inte annat kan man ju alltid röka :P haha.

//Ana


Kommentarer
Postat av: Karin

Postat av: Ana
Vem är din nya kompis som du tar framför mig!!!!??
:D

2007-okt-21 @ 19:07

Ingen ny kompis Anna, du är alltis bäst! Tänkte bara att du skulle få en paus från mig igår kväll ;) hehe

2007-10-21 @ 20:39:07
Postat av: Karin

Det du ;) hehe

2007-10-22 @ 21:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0