Förvirrad

Hur jag än vrider och vänder mig, kan jag inte komma på vad det var jag skulle skriva om. Vi har Svenska och ska skriva ett Pm, men jag kommer inte på vad det var ja skulle skriva om. Jag hade en skitbra idé förra gången, men nu vet jag inte vart den har tagit vägen, den har bara försvunnit ut i tomma intet, eller så har jag tappat det bara. Jag vet i fan!

Sen har jag en sån jävla ångest, för ja ska jobba i helgen, men jag har konfimonstrena samtidigt och jag vet verkligen inte vad ja ska göra. Jag har ju sagt att jag ska jobba, och jag VILL verkligen jobba, men sen har jag ju konfabarnen.... ångesten sitter hårt. Sen kommer danne ner, men ja kommer väl inte hinna träffa honom heller.. :S Åhh, SUCK på allt. Nu pallar inte ja sitta här, känner hur deppi jag börjar bli så ja vandrar vidare.


// Ana

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du verkligen vill träffa den där Daniel så tycker jag att du ska det.

2007-10-24 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0