Hösten håller sina armar runt oss alla..

Nu ni! Nu är det höst! Visserligen har det varit ganska så fint väder idag, men det märks ändå på alla löven som blandas på marken. Alla dess färger som man kan förundras över om man bara tar sig tid till det. Men vem har den tiden? Nä, trodde inte det heller.
'
Sara och ja redovisade idag, men en av lärarna tog lite väl stor plats. Visserligen bra eftersom vår klass är rätt tyst, men de fick inte så stor chans att säga ngt heller ;)

Sitter nu och väntar på att klockan ska bli halv åtta. Ska se vänner då, sen ska jag ut med Lady. Ska bli skönt, men kallt. Och det hade ju varit kul att ha sällskap någon kväll i veckan. Men imon får ja juh det. Då kommer karin till mig, och kanske Emmy. Hoppas. Sara svek oss.. :( Ledsen i ögat för det, men de skiter la hon i :D

Nops, nu ska ja snart ut i hösten, så den kan hålla sina armar runt mig,

Ha de vackert...

// Ana

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill visst men det är tajt. Vi har hela höstlovet på oss. Då är jag ledig:D

2007-10-18 @ 19:18:59
Postat av: Karin

Men jag kommer i alla fall, för jag är bäst :)

2007-10-18 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0