Måndagkväll!

Suck. Har nyligen kommit hem, dags att ta en macka och gå och nana. Varit en rolig dag idag. Fast det var inte så kul att få bakläxa i dag, fast var ju inte direkt ensam om det. Men hade Sara och jag fått redovisa klart så hade vi tagit upp det. Men det fick vi ju inte, och vi tänker då fan inte redovisa om bara för att läraren kukar det!

Aja, vi släpper det nu. Sen följde jag o karin med emmy hem. Det var skoj, tränade Ludde lite, alltid sköj. Han har blivit så duktig så.. ;) Sen såg vi på sjunde himlen, eller emmy o karin och delvis John, jag la patianter, tycker det är trist att glo tv. :P Tro det eller ej.

Sen åkte vi in till högsby och hade skoj i väntsalen vid resecentrum. Emmy och Karin klättrade in i alla skåpen som fanns där! Vi skulle haft karins kamra då alltså ;) Sen gick vi vidare till församlingshemmet. Det var trevligt, och vi tre spelade fotboll.. :P Skoj som fasen var det.

Nä, nu ska jag ta en macka och sen sussa. Ha det vackert!

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0