Nattligt farande

Har precis kommit hem från oskarshamn, Stefan har jouren och fick larm, och jag mitt pucko kan ju aldrig bara stanna hemma, fast att jag vet att det kan ta lång tid. Så jag följde med, som tur var löste han det ganska snabbt, det tog bara lite mer än en timme, och då inräknad körtid, så det tog ju nästan ingen tid alls.

Har ångest för att jag inte tog med datorn hem,.. hade faktiskt behövt skriva på analysen, men nu får jag helt enkelt sitta uppe i morgon tills den är klar. Varför ska jag alltid lura mig själv? Äh, jag är knäpp!

Har så mycket funderingar inom mig, men vet inte vart jag ska skriva ner dem. Vill inte att någon annan ska läsa dem, så jag kan ju knappast skriva dem här, och visst jag har en dagbok, men jag kan ju aldrig vara säker på att inte Stefan läser den. Jag tror ju verkligen inte att han skulle gör det, men eftersom att jag inte kan vara säker kan jag inte skriva om det som jag skulle behöva. Tänk om en del visste vad jag går och tänker på ibland.. suck, det skulle bli långa diskussioner och dumförklaranden.. ojoj... ;) Tur jag håller det för mig själv, speciellt när jag inte vet vad jag vill om vissa saker, jag bara tycker typ.. äh det är svårt att förklara...

Nej, nu ska jag spela lite på hamsterpaj sen ska jag nog sova så jag orkar vara uppe i morgon..

Puss och Kram

// Ana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0