Små tankar

Hallu i datorn.

Sitter i mysrummet och ska egentligen jobba, men har mina tankar på andra håll idag. Vet inte riktigt, men tankarna kan inte riktigt samla sig runt det jag ska. Karin, emmy och jag ska ha en debatt och vara för tvång på faderskapstest. Det ska bli en rolig diskussion ;) Tänk om det skulle bli lag på det, vad många förhållanden som skulle gå i stöpet. haha. Ond jag är.:P

Jag har ett problem, jag går och väntar på att någon ska prata med mig, men den personen verkar ha väldigt svårt för det, vilket sårar mig. Jag trodde den personen visste att jag fanns för den, men det gör den väl inte. Eller så kan den inte öppna sig. Jag vet inte, men det sårar att den inte anser mig värdig att prata med.

Kan bara hoppas på att personen kommer till mig förr eller senare, för jag kan inte tvinga den. Vi får väl hoppas och se.

// Ana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0