11/1-08

Hej,

Har precis placerat rumpan på stolen och loggat in här, hade tänkt skriva lite innan jag ska gå på promenad med Lady, sitter och funderar på vart vi ska gå, men jag kan inte riktigt klura ut vart vi ska sryra vår kosa. :)

Idag försov jag mig, hihi, karin ringde o frågade om jag visste vad klockan var jag svarar helt klart " halv åtta, jag ska gå upp nu", karin små skrattar åt mig och säger, "nej, klockan är åtta!" shit, det blev stressit på morgonen alltså, klä på sig, ut med lady, ge henne medicin, sen ge henne mat, slänga ut katten, packa ner datorn, allt på under tio minuter, inte illa. Det värsta är att man alltid snurrar runt alldeles för mycket när man är stressad, hälften man gör flummas bort av att man är tumlig när man stressar. Annars kan jag inte säga annat än att dagen har varit bra, var underbart att komma hem redan vid tolv, det var längesen det hände. Men jag skulle ha jobbat idag egentligen, men jag sa att jag hade körlektion, fast att jag inte hade det, och så sket jag i det istället. Trött på att dem utnyttjad av en viss person hela tiden bara för att man är snäll. Sen kunde jag inte lämna lady hemma i 9 timmar heller. Så det hade inte funkat hur eller hur. Men nog om det, blir bara less och förbannad över att tänka på det. Saknar monster som fan, men vad gör man åt det, åhhh!! Nä, nu byter vi ämne.

Nä, nu tappade jag lusten helt att skriva istället. Fan!

//Ana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0